Как е създадена най-добрата работа в света
Вчера ви разказахме за новия конкурс "Най-добрата работа на планетата", който търси мераклия да обикаля една година света срещу 100 000 долара заплата.
Той е замислен по подобие на добилия огромна популярност конкурс "Най-добрата работа в света" - прост, но много хитър е ефективен рекламен ход, дело на австралийското министерство на туризма.
Историята на "най-добрата работа" започва през 2009 г., когато държавната маркетингова компания Tourism and Events Queensland (TEQ) решава да рекламира в световен мащаб Големия бариерен риф като най-доброто място за почивка.
В бюджета за реклама на туристическия рай министерството вложила близо 1 млн. щатски долара. За подобни кампании това не е голяма цифра. В края на рекламната кампания, когато обявили големия победител и професионален почиващ, приходите в хазната на министерството били над 200 млн. щатски долара.
Ето как през 2009 г. TEQ са представили задълженията на човека с най-добрата работа на света на райския остров:
-да се чисти басейна (с плуване и питие в ръка);
-да се събира пощата (със самолет);
-да се хранят рибите (докато разглежда красотата на дъното на океана в ултраскъп водолазки костюм).
Друго задължение на победителя е да поддържа специален влог, в който да описва работния си ден.
За тези "тежки" и "изключително натоварващи" задължения одобреният кандидат получи и сумата от $100 000 за 6 месеца, като целия престой също бе покрит от държавната компания.
Първият "стажант" на острова беше Бен Саутхол от Великобритания, който впечатли журито в Австралия с видеото, което им изпрати.
Него може да видите тук и да откраднете някоя идея:
А ето и неговият видеоблог по време от острова: ЦЪК