Софийска вода спира ремонтите, затваря центровете за клиенти
„Софийска вода“ спира плановите ремонти по инвестиционни проекти, съобщиха от дружеството.
Прочината е изпълнението на разпорежданията за извънредното положение, въведено за ограничаване на разпространението на заразата от вируса COVID-19, и по нареждане на кмета на София Йорданка Фандъкова. Ще бъдат довършени само тези, които не търпят отлагане.
Аварийните екипи ще са на разположение при непланирано прекъсване на водоподаването.
Центровете за обслужване на клиенти също затварят с изключение на офиса в Бизнес парк.
От дружеството умоляват потребителите си да ползват работещия Център за обслужване само в краен случай.
Комуникацията и услугите на „Софийска вода“ продължават да бъдат достъпни чрез безплатния телефон на номер 0800 121 21, както на сайта на дружеството.
От "Софийска вода" уточняват:
На телефонната линия клиентите могат да получат следната информация: районите, които са без вода; салдо по клиентски номер; период за подаване на самоотчет и период, в който адресът попада в графика за реално отчитане от проверител.
През платформата за запитвания на сайта на „Софийска вода“ клиентите могат да подадат и официални жалби, на които ще получат отговор в рамките на един работен ден.
Във връзка с препоръчителното ограничаване на близки физически контакти, молим клиентите на „Софийска вода“ да се възползват от дистанционните начини за отчитане на индивидуалните си водомери: Безплатен телефон 0800 121 21; Интернет сайта на Дружеството – www.sofiyskavoda.bg и Лист, залепен на входната врата на жилището. Върху него е необходимо е да се посочат Клиентски номер; Номер на водомер; Местоположение на водомера – кухня/баня/друго; Тип вода, минаваща през водомера – топла, студена; Показания на уреда.
„Софийска вода“ спазва всички мерки, оповестени от властите, свързани с извънредното положение.