OffNews.bg

Софийска вода променя работното си време и затваря мобилния си център заради коронавируса

Във връзка с регистрираните случаи на корона вирус в столицата, „Софийска вода“ въвежда промени в ежедневната си работа с цел повишаване на грижите по опазването на здравето на клиентите и служителите, съобщават от там.

Променя се работното време на Центровете за обслужване на клиенти. От утре (12.03.2020) те ще работят от 8.00 до 17.00 часа само в делничните дни.

Временно мобилният център за услуги няма да работи.

От дружеството молят клиентите си да се обръщат към безплатния телефон на „Софийска вода“ или към официалната писмена форма през сайта на дружеството, преди да посетят някой от центровете. Посещенията в центровете за услуги да бъде само в случай на неотложна необходимост - призовават те.

На безплатния телефон на "Софийска вода" клиентите могат да се информират за районите без вода; салдо по клиентски номер; период за подаване на самоотчет и период, в който адресът попада в графика за реално отчитане от проверител.

През платформата за запитвания на сайта на „Софийска вода“ клиентите могат да подадат и официални жалби, на които ще получат отговор в рамките на един работен ден.

Във връзка с препоръчителното ограничаване на близки физически контакти, от дружеството молят клиентите си да се възползват от дистанционните начини за отчитане на индивидуалните си водомери:

- Безплатен телефон 0800 121 21;

- Интернет сайта на Дружеството – www.sofiyskavoda.bg ;

- Лист, залепен на входната врата на жилището;

Върху него е необходимо е да се посочат следните данни:

- Клиентски номер;

- Номер на водомер;

- Местоположение на водомера – кухня/баня/друго;

- Тип вода, минаваща през водомера – топла, студена;

- Показания на уреда.

Плановите и аварийни дейности на "Софийска вода" няма да бъдат отменяни. "Бихме искали да уверим жителите на столицата, че безопасността и качеството на водата, която подаваме към клиентите ни, е с най-висок приоритет", посочват от там.

„Софийска вода“ благодари за проявеното разбиране, което цели предпазване на нашите клиенти и на нашите служители, за които носим отговорност.