OffNews.bg

Рапидо се присъединява към европейската мрежа на DHL Parcel

„Рапидо Експрес енд Лоджистикс“ ООД България подписа стратегическо споразумение за присъединяване към европейската мрежа на DHL Parcel.

Продължаващото разширяване на мрежата на DHL Parcel в сътрудничество с местни партньори в нови четири държави – България, Ирландия, Румъния и Хърватия, е в съответствие със стратегията на компанията да продължи развитието на европейския пазар за електронна търговия и да предлага на клиентите си възможно най-широкообхватната инфраструктура. Конкретната цел е да се установи присъствие във всички ключови европейски пазари за електронна търговия до края на 2018 г.

„Присъединяването ни като единствен партньор за България към тази паневропейска мрежа е висока оценка за всичко, което сме изградили в „Рапидо“. За нас като една от най-бързо растящите куриерски компании в България, оценката на лидер в бранша с опита и имиджа на DHL Parcel е най-добрият атестат за качеството на предоставяните от нас услуги. По-важното е, че българските ни клиенти реално ще се възползват от доказаните стандарти и от възможно най-широкообхватната куриерска структура в Европа, получавайки достъп до мрежа от над 50 000 офиса. Същевременно цената ще е достъпна и за онлайн търговците“, каза Радослав Крумов, управител на „Рапидо Експрес енд Лоджистикс“.

„Ние вярваме в европейската идея и осъзнаваме, че хората на континента копнеят за общност“, каза Юрген Гердес, Изпълнителен директор, Пощенска и колетна електронна търговия в Deutsche Post DHL Group, добавяйки, че „Обединените чрез доставки държави на Европа“ са повече от само логистична мрежа. Те допринасят за създаването на по-силно чувство за общност сред европейските граждани.

Днес около шест милиарда търговски електронни пратки се доставят в рамките на Европа всяка година, като Германия, Франция и Великобритания са най-обширните пазари за електронна търговия. И дори ако индустрията процъфтява като цяло, пълният потенциал далеч не е изчерпан в областта на трансграничната електронна търговия.

Според Евростат 55% от интернет потребителите в Европа вече пазаруват онлайн, но само 32% от тях правят това и извън страната си. Чрез разширяване на мрежата си, DHL Parcel Europe ще предлага услуги, които отговарят на стандартите на DHL в 26 държави, като предлага на онлайн търговците предимствата на единна мрежова инфраструктура и разширен и стандартизиран набор от услуги на всички тези пазари.