Половин година след ремонта на жълтите павета: Стърчащи метални пластини пукат гумите на автомобилите
Половин година след последния ремонт на жълтите павета шофьорите отново са недоволни. Стърчащи метални пластини пукат гумите на автомобилите. Забелязват се и пропаднали участъци, големи фуги и клатещи се павета, съобщава bTV.
Общинските съветници от ГЕРБ, ПП-ДБ-СС и БСП спорят чия е вината. Според Антон Хекимян от ГЕРБ при последният ремонт е била сформирана работна група и експертите са дали своето становище, че не може да се излива специална смола, която да държи паветата в гнездата им. Затова трябвало да се намери друг работещ вариант. Така се минало към използването на тези метални шини.
Той се обърна към управляващите от ПП-ДБ-СС и попита какво ще предприемат. Хекимян припомни, че при сключването на договора за ремонт от Йорданка Фандъкова е заложена клауза за глоба в размер до 5 млн. лева. Общинският съветник от ГЕРБ попита също така дали тази глоба е наложена.
"Г-н Хекимян, аз бих ви посъветвал да се научите да поемате отговорност за проблемите, които са вследствие на решения взети от ГЕРБ, защото е много удобно да застанете зад експертите – едни хора, които са анонимни и не носят отговорност за начина, по който се развива София и по който се правят ремонтите. Това, което виждаме тук, е порок на управлението през последните 17 години", отговори общинският съветник Стефан Спасов от ПП-ДБ-СС.
Той поясни, че фирмата е глобена и се търси решение на проблема. Вероятно металните лайсни ще бъдат извадени, която ще наложи трасетата с жълти павета отново да се ремонтират.
"Със сигурност решението минава през реконструкция. И тук се появяват няколко въпроса. Проектът е на ГЕРБ – те го започнаха и това е наследството, което оставиха. Колкото и да им се иска да се държат като "паднали от едно дърво" и нямащи нищо общо с управлението на София – това не е вярно", коментира темата и общинският съветник Войслав Тодоров от БСП.