OffNews.bg

Обявиха победителите в конкурса "Звездите на "Метро" 2015

Гласуване на журито определи крайните победители в кампанията „Звездите на МЕТРО 2015“ - с равен брой от 260 точки историите "Не бъди дърво! Спаси дърво!" и "Нарисувай ми усмивка" са победители във второто издание на кампанията. Това са и двамата участници, между 11-те, класирали се за финалния кръг, които ще си разделят наградния фонд от 10 000 лева, определен за победителя в конкурса. На второ място, с 246 точки, се класира историята „Ако си дал“, а на трето – „Помощ и храна за самотни майки“ с 215 точки.

„Нарисувай ми усмивка“ е проект на на сдружение с нестопанска цел „Онкоболни и приятели“ от Бургас, неправителствена организация със статут на социален предприемач, която финансира социалните и здравните си програми с изработка на стоки от текстил - кукли, подвързии за книги, чанти, сувенирни магнити, тениски с апликации и рисунки. Всички модели се разработват от художник и се изработват от жени с група инвалидност от ТЕЛК.

„Не бъди дърво! Спаси дърво!“ е проект, стартирал през 2007 година от варненската агенция за комуникации „Пачуърк“, която събира ненужна хартия за рециклиране, за да финансира засаждането на гора със закупени от тях дръвчета, разположена в местността Черноморец край Варна.

Конкурсът на МЕТРО Кеш енд Кери, който се провежда за втора поредна година, търси да отличи независими предприемачи от малкия и среден бизнес, които се ангажират с подкрепа на благотворителни каузи и социални проекти в общностите, сред които работят. През 2015 година в кампанията, със свои истории, се включиха 55 предприемачи, а за техните истории в Интернет гласуваха над 35 000 души. На специален уебсайт – www.metro.bg/stars Интернет потребителите можеха да гласуват за всеки споделен разказ, за да определят 10-те финалисти, които, заедно с още един участник, разказал вълнуваща история, но непопаднал в първата десетка, се класираха за втория кръг – вотът на специалното жури състоящо се от представители на бизнеса, медийни и други партьори на МЕТРО Кеш енд Кери.

Гласуването в Интернет приключи на 24 юли, а журито определи крайните победители на 5 август. Освен паричната награда те ще получат специални статуетки „Звездите на МЕТРО“ на официална церемония в МЕТРО България през месец септември, а останалите финалисти ще могат да се възползват от ваучери на стойност от 200 лева за пазаруване в магазините на веригата.

„Звездите на МЕТРО 2015“ е награда за малките фирми с големи сърца, с която МЕТРО Кеш енд Кери България още веднъж подкрепя независимия бизнес у нас.“, казва Вероника Пунчева, управляващ директор на МЕТРО България. „Усилията, енергията и ентусиазмът, които независимите предприемачи влагат в ежедневната си работа, са това, което вдъхновява МЕТРО да бъде техен партньор и да работи в тяхна подкрепа.“