JTI България с нов проект, комбиниращ предизвикателства за служителите и благотворителност
За трета поредна година JTI България реализира проект, насочен към подобряване на физическото и менталното състояние на своите служители.
Тези инициативи включват и благотворителен елемент. Тазгодишното издание, озаглавено „Our Way. Go Further.“, продължава успеха на предишната инициатива „Движи се. Виж. Помогни.“, като отново обединява ангажимента на компанията към здравето и благополучието на служителите със социална отговорност - в подкрепа на кариерния център за хора с увреждания Jamba.
Проектът „Our Way. Go Further.“, който се проведе през лятото на 2024 г., включи иновативен елемент, който позволи на служителите да си поставят индивидуални предизвикателства, излизащи извън рамките на традиционните физически активности. Участниците имаха пълна свобода в избора си на предизвикателства – от готвене и четене на книги до уроци по танци и поставяне на къщички за птици. Така те не само подобряваха своите физически способности, но и насърчаваха личностното си развитие. Всяко тяхно усилие допринасяше към общата цел – спечелените точки от извършените от служителите активности се преобразуваха във финансова подкрепа за Jamba.
Програмата „Our Way. Go Further.“ обедини служители на JTI България за период от 84 дни (10 юни – 1 септември). Участниците изпълниха и 17 лични предизвикателства, като трима от тях преминаха границата от 1 милион крачки, а някои изкачиха всички върхове с височина над 2000 метра във Витоша за 24 часа.
Тази година проектът имаше за цел и да популяризира сред служителите новите корпоративни поведения на компанията, свързани с отборна работа, мисъл за бъдещето, споделяне на радост в екипите и други.
„Тази година решихме да дадем на нашите служители повече свобода и възможности за лични предизвикателства – да прекрачат собствените си граници, както физически, така и в съзнанието си. Опитваме се да намерим перфектната комбинация от личностно развитие, физическа активност, забавление и социална отговорност. Гордеем се с това, че всяка спечелена точка подпомага каузата на Jamba,“ сподели Косара Иванова-Крендева, мениджър „Хора и организационна култура“ в JTI България.
Миналогодишното издание на проекта, което премина под мотото „Движи се. Виж. Помогни.“ бе отличено с наградата за "Най-добър HR проект на малко/средно предприятие" от Българската асоциация за управление на хора (БАУХ). Престижното отличие бе връчено на официална церемония през април 2024 г., подчертавайки успеха на инициативата, която съчетава ангажимента към физическото здраве на служителите с благотворителна подкрепа за Jamba. Проектът бе признат за своя иновативен подход и положително въздействие върху служителите и общността.
JTI е водеща международна тютюнева и вейпинг компания, която оперира в над 130 страни. JTI е глобален собственик както на Winston, цигарена марка номер две в света, така и на Camel - извън САЩ. Други глобални марки, притежавани от JTI, са Mevius, LD, а в България и Sobranie. JTI е основен играч и на международния вейпинг пазар с нагреваемото устройство Ploom и с бранда си електронна цигара Logic. Централният офис на JTI се намира в Женева, Швейцария, а служителите на компанията са 46 000. JTI е отличена като Global Top Employer за десета поредна година.