Effie Awards България представи състава на журито за 2024 година
За седемнадесета поредна година професионалисти с доказан опит ще оценяват най-ефективните маркетингови комуникации на Effie Awards България 2024. Конкурсът фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама. В тазгодишното издание са въведени и две нови категории: Business-to-Business и Digital.
В състава на журито са включени 22 представители на комуникационни агенции, рекламодатели, медии, агенции за пазарни проучвания и независими консултанти. Това са: Анастасия Томешкова (Директор Бизнес Трансформации - Brandworks / Publicis Groupe Bulgaria), Ангел Искрев (Творчески директор - proof.), Анелия Мирчева (Senior Client Marketing Manager - Visa Europe), Богдан Богомилов (Независим експерт), Велимира Петрова (Директор „Продажби“ - bTV Media Group), Веселин Димитров (Главен редактор - Forbes България), Виктория Станчева (Brand Marketing Manager - Fashion Days България), Гергана Иванова (Управляващ партньор - The Smarts Group), Грета Колева (Управляващ директор - Graffiti BBDO и Proximity Sofia), Десислава Топалова (Маркетинг Мениджър Телевизионни канали - Nova Broadcasting Group), Елена Колева (Изследователски директор - Pragmatica), Зорница Тодорова (Mениджър за България - New Age Media / Cinema City Bulgaria), Иван Киров (Chief Stategy Officer - McCann Sofia), Иво Алтънов (Управляващ директор - Noble Graphics), доц. д-р Кристиян Постаджиян (Преподавател по реклама - Нов български университет), Марчела Абрашева (Регионален управляващ директор Kantar за Югоизточна Европа - Kantar), Петя Балаука (Marketing Director, The Coca-Cola Company, Bulgaria), Светлана Димитрова (Бизнес коуч и маркетинг консултант), Силвия Костова (Директор „Корпоративни комуникации и маркетинг“ - Пощенска банка), Стоян Михайлов (Управляващ партньор - Джънкшън България), Таня Савова (Client Service Director - HUMAN), Юлиан Добрев (Основател и директор анализи - BluePoint Research and Consulting).
Представяне на журито на конкурса Effie България може да бъде разгледано тук.
Крайният срок за подаване на заявки за участие в конкурса изтича на 7 октомври 2024 г. Кандидатурите ще бъдат оценявани през октомври и ноември, а победителите ще бъдат обявени по време на официална гала церемония, която ще се състои на 28 ноември 2024 г.
Комуникационни кампании и маркетингови активности имат възможност да се включат в състезанието в различни секторни и специални категории, като всяка изисква индивидуално подаване на заявка. Повече информация за регламента и таксите за участие е публикувана на www.effiebulgaria.org.
Наградите Effie безспорно са световно признат и най-висок стандарт за успешна комуникация на всеки бранд. Конкурсът е и глобален символ за ефективна комуникация и отличава най-иновативните комуникационни решения. Отворен е за всички агенции и търговски марки, които искат да бъдат признати за своите най-ефективни маркетингови усилия и са се откроили с постигнали реални, измерими резултати.
Конкурсът Effie® Awards отличава най-впечатляващите постижения в областта на маркетинговите комуникации – идеите, които работят.
Конкурсът Effie България се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и се провеждат с подкрепата на bTV Media Group и bTV Radio Group – генерални медийни партньори, и Visa – златен спонсор.
Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд. Повече от 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, Effie фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама.
За повече от 50 години спечелването на Effie се превърна в световен символ на постижение. Днес Effie празнува ефективността си в световен мащаб с над 55+ програми, обхващащи 125+ пазара, включително Global Effie, регионални програми в Азиатско-тихоокеанския регион, Африка/Близкия изток, Европа и Латинска Америка и национални програми на Effie.
Стартирал през 2011 г., Effie Index разкрива най-ефективните агенции, клиенти и търговски марки в световен мащаб, регионално, на местни пазари и в продуктови категории. Индексът предоставя проницателен поглед върху това кой стои зад идеите, които работят по целия свят.
В България конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции и се провежда от 2007 година. Той покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.