OffNews.bg

Един от създателите на украинската комуникационна стратегия изнася лекция на IAB Digital Day 2022

За смелостта зад „Смелост“ и за предизвикателствата пред комуникаторите във времената на война и несигурност ще говори на сцената на IAB Digital Day един от създателите на комуникационната стратегия на Украйна – Егор Петров, криейтив директор на агенция Banda от Киев.

Насочената към обикновения човек „Смелост“ излезе от рамките на родината си, за да стигне до „Таймс Скуеър“ в Ню Йорк и да напомни на Запада, че един народ води битка за правото да съществува. Повече ще научим по време на лекцията „Бързата креативност или как войната извади най-доброто от украинска агенция“.

Визитката на Егор Петров респектира и с проектите му от преди войната. Креативният директор има 15-годишен опит в рекламата и над 200 награди на международни фестивали, сред които са Golden Drum, Cannes Lions, Golden Hummer, KIAF, Red Apple, Effie, Epica, ADC и Red Dot.

Съосновател е на агенция Banda, която е оценена високо от Effie и е работила с марки като Uber, Eurovision, Puma, Budweiser, MacPaw, Borjomi, ABinBev, Borjomi, Monobank, OLX, Comfy, Better Me и Hellraisers.

Петров е един от лекторите на 12-ия IAB Digital Day, който тази година се провежда под мотото Constant Change. Темите на форума включват постчовека, травмата на реалността, границите на технологиите, реоорганизацията на бизнес процесите, възможностите на технологиите и силата на регулациите, въвеждани от политиците. Доказани експерти от академичната сфера и бизнеса, както и хора с опит в политиката в България и цял свят ще споделят своите гледни точки.

IAB Digital Day 2022 ще се проведе на 11 ноември в Sofia Event Center. Събитието може да бъде проследено както на живо, така и с онлайн билет, който също дава възможност за задаване на въпроси на лекторите и панелистите.