12 години DMS в България: Над 9 500 000 лева за 911 различни каузи
Създаден преди 12 години DMS остава най-популярният дарителски механизъм в България. За този период чрез платформата са събрани над 9 531 964 лева за 911 различни кампании.
Към момента 181 активни кампании на хора и организации търсят своите добротворци през напълно обновения уебсайт www.dmsbg.com.
Част от кампанията „Отвори врата за доброто. Влез, стани дарител!“ е Предизвикателството на DMS, което се осъществява изцяло в социалните мрежи. В него известни личности от различни сфери подкрепят благотворителността чрез личния си пример.
Условието към участниците във всички предизвикателства е да влязат на сайта dmsbg.com, да изберат и подкрепят някоя от многобройните каузи, след което да споделят това в страниците на една от популярните личности в предизвикателството. Жребий определя при кого отива подарената вещ.
Сред личностите, подкрепили инициативата са: Драгомир Симеонов, Митко Павлов, Део и съпругата му Мариана, Лорина Камбурова, Кирил Николов - Дизела, Красимира Хаджииванова.
Част от кампанията е и инсталацията в Бизнес парк София, която има за цел насърчаване на дарителството и разясняване на механизмите за бързо и надеждно набиране на средства чрез еднократни или абонаментни SMS-и на кратък номер 17 777, чрез онлайн дарения през системата на ePay и посредством виртуален POS терминал.