Българин, немец и американец търсят теб - съвременната Пепеляшка
С предизвикателство към съвременните Пепеляшки представлението „Пепеляшки ООД” се завръща на сцената на ДНК през 2016 г.
Поради големия интерес, който предизвика българо-немската продукция с премиерата си в пространството за съвременен танц и пърформанс миналата година, сега зрителите ще могат отново да се срещнат с театралния наръчник за (разочаровани) принцеси на три езика на 4, 5, 6, 9 и 10 февруари от 20:00 часа.
Този път великолепното трио от България, Германия и САЩ – Петър Мелтев, Джероламо Фанчелу и Нейтън Купър, които са главните действащи лица в спектакъла, търсят в предизвикателна игра съвременната Пепеляшка.
Всяка дама, която иска да участва в играта, е необходимо само да изпрати снимка на своя крак, и да стане част от магията в очакването дали пантофката ще ѝ пасне. Фотосите могат да се споделят на страницата на "Пепеляшки ООД" (Cinderellas Ltd.) Cinderellas GmbH с текст „АЗ СЪМ ПЕПЕЛЯШКА”. Тези от дамите, които бъдат разпознати от триото актьори, ще получат билет за двама за представлението. Екипът от вълшебни герои ще избира по една снимка всяка вечер, точно преди полунощ, в седмицата от 28 януари до 4 февруари.
Екипът на представлението е подготвил и специални предложения за билетите, които могат да бъдат закупени от Билетен център НДК и на място в деня на спектаклите. За 4 и 5 февруари цената им е 8 лв, за 6 и 9 февруари – 10 лв. За групи над 5 човека билетите са на цена 8 лв.
Драматургичният текст на „Пепеляшки ООД” е писан от авторите Здрава Каменова, Гергана Димитрова и Анете Даубнер специално за изпълнителите Нейтън Купър, Джероламо Фанчелу и Петър Мелтев, като включва и факти от личния им живот в пиесата. Спектакълът леко, розово и иронично разнищва въпроса за жената днес. Къде се намира, накъде е тръгнала и откъде идва? Дали продължава да си търси пантофката или по-скоро иска да яхне метлата?
За да проследите дали съвременната Пепеляшка ще открие своята пантофка, следете фейсбук страницата на ДНК и "Пепеляшка ООД".