Веризон придобива АОL за 4,4 млрд. долара
Американският телекомуникационен гигант Веризон е постигнал договорка с АОL по сделка за придобиване на компанията за предоставяне на интернет услуги на стойност 4,4 млрд. долара, съобщава Би Би Си.
Споразумението ще даде достъп на Веризон до автоматизираните рекламни платформи на AOL, както и до неговите видео материали. В сделката също влиза и бизнесът на интернет компанията за телефонни абонаменти.
Заедно с тях собствеността си сменят и уебсайтовете "Huffington Post", "Techcrunch", "Engadget", "Makers" и "AOL.com".
Целта на придобиването е Веризон да създаде измерима мобилна платформа, като частично се използва рекламната технология на АОL.
От Веризон коментираха, че освен автоматизирана реклама, сделката ще даде тласък на амбициите на компанията свързани с 4G мрежите.
След придобиването ръководител на АOL ще остане сегашният изпълнителен директор Тим Армстронг, ако на сделката бъде дадена зелена светлина от държавния регулатор в САЩ.