Кауфланд обяви, че пуска българска марка банани
Kaufland България предлага българската марка банани Don Antonio.
Марката участва в производството и доставката на банани, отгледани в Еквадор за търговската верига. Продукцията се отглежда в плантации с целогодишно благоприятен климат, сертифицирани по стандарта Global G.A.P.*, с контролирана употреба на пестициди и торове, посочват от Kaufland.
Сътрудничеството съкращава два пъти периода за доставка от плантацията в Еквадор до българския потребител. Продукцията стига до хипермаркетите за 25-30 дни от момента на бране вместо за обичайните 50-60 дни. Скъсеният срок на доставка удължава живота на плода, като подчертава свежестта и хранителните качества на банана.
Бананите се берат всеки четвъртък и петък, а в събота отплават за пристанище Бургас. При пристигане продукцията се подлага на качествен контрол от страна на Kaufland, който проследява спецификите на продукта – свежест, влажност, температура в сърцевината, миризма, цвят на обвивката и зрялост. Бананите се съхраняват при строго съобразена за тях температура – между 14 и 16 градуса. Транспортирането им до хипермаркетите на компанията също се осъществява при строг температурен контрол в пригодени за целта камиони с три температурни зони. Движението им се проследява сателитно, което позволява температурата да се проследява във всеки един момент от пътя им до хипермаркетите на веригата в цялата страна. По този начин се избягва температурният шок при излагане на стоката на рафтовете във веригата и се гарантира тяхната оптимална свежест за клиентите, обясняват от търговската верига.