Fibank отвори нови офиси с дигитални зони за иновативно и бързо банкиране
Fibank (Първа инвестиционна банка) отвори изцяло нови офиси с иновативни дигитални зони, които се намират на пл. „Народно събрание“ № 3 и в The Mall в град София. Новите офиси разполагат с иновативна дигитална зона, която е на разположение на всички клиенти на ПИБ.
Концепцията на Fibank за Digital Zone е разработена, за да отговори на изискванията на съвременните клиенти и предоставя лично отношение, както и безупречно обслужване, което е запазената марка на Първа инвестиционна банка. В дигиталните зони клиентите са в центъра на вниманието в иновативна среда за бързо, но и сигурно обслужване.
Новите офиси на банката предлагат на всички клиенти редица предимства, сред които:
• Дигитални зони за самообслужване, където клиентите ще могат сами да извършват банкови операции в дигиталните приложения на банката – Моята Fibank, My Fibank. Ако клиентите имат нужда от допълнително съдействие – те ще могат да разчитат на съдействието на обучените и компетентни служители от ПИБ;
• Банков салон с нов тип работни места, които позволяват скъсяване на дистанцията с клиента и гарантират нов тип клиентско обслужване;
• Бързина и сигурност в обслужването, но без да се губи качеството;
• Дизайнерско пространство с възможност за кредитни консултации на място с експертите на Банката.
Главният изпълнителен директор и Председател на Управителния съвет на Fibank, г-н Никола Бакалов, коментира пред OFFNews: „Дигитализацията и изкуственият интелект са неразделна част от ежедневието на всички, затова ние от Първа инвестиционна банка знаем, че банкирането е дейност преди всичко от хора за хора. Изградихме нашите дигитални зони с убеждението, че бързото възприемане на иновациите е гарант за успешно развитие. Именно затова идеята за Fibank Digital Zone ще присъства занапред във всеки нов наш офис.“