Анна Кастрева става мениджър "Корпоративни комуникации" на Kaufland
Анна Кастрева застава начело на отдел „Корпоративни комуникации“ в Кауфланд България ЕООД енд Ко КД. Тя ще отговаря за изграждането и управлението на репутацията на компанията. Новосформираното звено ще обедини публичните комуникации, програмите за корпоративна социална отговорност и вътрешните комуникации на Kaufland България, съобщават от компанията.
Анна Кастрева има 13-годишен опит в сферата на комуникациите. Преди да се присъедини към екипа на Kaufland България, е мениджър „Корпоративни комуникации и PR” в bTV Media Group. Работила е и в едни от най-добрите агенции в сферата на комуникациите у нас.
Анна започва кариерата си като журналист във вестник "Дневник". Тя има бакалавърска степен по журналистика от Софийския университет "Св. Климент Охридски" и диплома по PR от The Chartered Institute of Public Relations, Великобритания.
Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 58 хипермаркетa в цялата страна. Обектите са със средна търговска площ от 3200 кв.м.