17 тайни на онлайн рекламата
Миналата година в рамките на Online Advertising 2017 топ експерти в областта на онлайн рекламата създадоха лист с конкретни и малко познати начини за увеличаване на ефективността на онлайн маркетинг активностите.
Вижте ги:
За стимулиране на онлайн продажбите намаляваме цената на доставката и подтикваме максимално потребителя към плащане онлайн.
Спринт подход – когато имаме ясна и точна представа какво правим и за колко време трябва да сме готови. Метод за управление на хора и процеси, спомагащ да планираме и да предвиждаме в по-конкретни срокове.
Бързина на сайтовете – технически начини за тяхното създаване – АМР версия.
Статичен сайт – много повече предимства пред останалите. Всички системи си имат история и често има проблеми, при статичните обаче такива не съществуват.
Подходът "Тук и сега" - усет за действие в конкретна ситуация. Взимаме дадена идея, за да достигнем до съзнанието на хората и да се позиционираме. Хващаме тренда още в основата му – имейл бюлетин, смяна на профилната снимка и др.
Ремаркетинг на база имейл маркетинг според поведението на потребителите. Динамичен имейл маркетинг. Пуш на потребителя преди извършването на покупка.
При висока конкуренция е добре да не се залага на промоция, ако не сме сигурни, че имаме най-добрата възможна цена.
Автоматичен tool, които изпраща поздравления на всички клиенти за рождени дни, имени дни и празници. Персонализирани съобщения, може и с включена отстъпка за същия ден.
Social selling със социална платформа CRM. Употреба на Tracker, Nimble, NinjaOutreach.
Активна употреба на Messenger ботовете, с цел да свържем всяко едно действие на потребителя. Това важи и за Telegram ботовете.
Бизнес целите и маркетинговото изпълнение трябва да действат в синхрон.
Използване на campaign translate за превод на кампаниите при влизане на нови пазари.
Стимулиране на потребителите да се логват, за да можем да имаме ясна аналитика, тагване с user id.
Взимане на title от Adwords кампании, за да не губим време.
VideoPal – видео pop up.
HTS protocol – hstspreload.org
“В началото да вземем предвид края” или 7-те навика на високоефективните хора. Техника, при която каквото и да правим, трябва да знаем къде и какъв е края и още в началото трябва да сме подготвени, за да няма изненади.
Създаване на цели и планове.
ОА 2018 ще е още по-амбициозен проект:
Повече участници
Повече лектори
Повече практическа информация
Повече нетуъркинг
3 направления — SEO, PPC и eCommerce само с един билет!
Не пропускайте шанса да получите нови знания, да оптимизирате бизнеса си и да научите за най-важното от света на SEO, PPC и електронната търговия.
В момента билетите са на цена от 220 и 260 лв. Използвайте промо код Offnews_E и спестете 5%.
Организатори — Netpeak България и Octopus Events