OffNews.bg

Около 150 души са потърсили правата си по празниците

148 души са потърсили Комисията за защита на потребителите (КЗП) по време на Великденските празници.  Повечето подадени сигнали са свързани с дефектни стоки. Постъпили са оплаквания и за разминаване между обявена промоционална цена и действително заплатена на касата сума, несъответствие на обявения състав на готова храна за вкъщи и доставената, проблеми с доставчици на съобщителни услуги. На телефона на потребителя са постъпили и сигнали за проблеми с електрозахранването, качеството на храни, неиздаване на касови бележки, прекъсване на кабелна телевизия и интернет връзка, изтекъл срок на годност на продукти, нередовен обществен транспорт и др. По постъпилите сигнали от КЗП са извършили проверки и са насочили потребителите към компетентните органи за случаите, в които нямат нужните правомощия.