Кризата изяде конкурса "Бебе на годината"
Ако се чудите защо на 3-ти януари още не сте научили името на "Бебето на годината", както се случваше в последните 12 години, отговорът е прозаичен - кризата.
Оказа се, че конкурсът, който изисква и финансови средства за организацията, тази година символично бе изяден от кризата в унисон с мрачната демографска тенденция.
През лятото на 2012 г. кризата доведе до смяна на собственика на списанието организатор на конкурса - "9 месеца". Правата за инициативата "Бебе на годината" обаче останаха у предишния собственик д-р Антония Григорова.
"Засега не съм преговаряла с никого за възобновяването на конкурса. Той има нужда от промяна. Свързан е и с инвестиции. През последните две години го правих с ограничени финанси", каза пред OFFNews д-р Григорова. Тя изрази надежда още от догодина традицията на бъде възобновена.