Хотели си правят реклама на гърба на Стилиян Петров
Страницата във Facebook, която призовава за подкрепа на Стилиян Петров в битката му с левкимията, се превърна в истинска рекламна агенция. Администраторите на групата не са се посвенили да предоставят информация за хотели, ресторанти и козметични процедури. В групата има подробни галерии от снимки от екзотични кътчета, снимки на хотели, както и оферти за намаление при използване на СПА процедури в салони за красота.
Групата Нека подкрепим Стилиян Петров в битката с болестта разполага с всякаква информация, но не и такава, която е свързана с подкрепата на Стенли. Публикуваните оферти водят основно към сайт за колективно пазаруване. Сред офертите има подходящи предложения и за хора, които обичат да хапват. Такава е рекламата на ресторант в Бургас, озаглавена "Четири шопски салати, рибно плато и Джони Уокър за 53.99лв. в Механа Бургаски Вечери". Ценителите на по-екстремните усещания могат да пробват офертата: Кападокия “Земя на красивите коне” - Обиколка на Централна Турция.
По-любопитните дори могат да прочетат статия за това, че в морето около Шабла има потънали подводници от Втората световна война. Феновете на музиката могат да чуят и "Бохемска рапсодия" на Queen, с коментар от модераторите на групата: "Чухте ли я на откриването на Олимпиадата?"
Фенове, присъединили се към групата (общият им брой е 2012), моментално реагираха. Освен ругатни и нецензурни обиди, те призовават страницата да бъде докладвана и съответно - блокирана.