Бивши служители на тех гигантите Гугъл и Фейсбук започват кампания срещу компаниите и вредите от интернет и социалните мрежи.
Групата от Силициевата долина е решена кампанията ѝ да обхване целия свят и да учи и предупреждава за вредите от пристрастяването към социалните мрежи и смартфоните.
"Бяхме там. Знаем какво измерват компаниите. Знаем как говорят и знаем как действат инженерите им", казва Тристан Харис, бивш дизайнер по етиката в "Гугъл", който сега тръгва срещу бившите си работодатели.
"Двата най-големи суперкомпютри в света са при тези компании - Гугъл и Фейсбук. Къде ги насочваме? Насочваме ги към мозъците на хората и децата", казва Харис, цитиран от "Ню Йорк Таймс".
Сред инициаторите е и създателят на Like бутона във Фейсбук Джъстин Розенстийн.
Кампанията, наречена "The Truth About Tech" ("Истината за технологиите") и обединена в организацията "Center for Humane Technology" ще бъде финансирана със 7 млн. долара от неправителствената медийна организация CommOn Sense Media. Планира се също така анти-тех кампанията да започне в 55 хил. американски училища.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
14389
1
13.03 2018 в 13:16
Като се кача в метрото и се изумявам.Всеки блее в телефона и е с тапи в ушите.
Рядко виждам някой с книга, дори електронна.
Последни коментари
Москва осуетила заговор за убийство на висш руски офицер
Наздраве с руския петрол!
''Къде е момчето? Великият лидер го няма!''. След 40 години на Тюркян чешма
Кола удари коне на пътното платно, загина момиче на 18 години
Над 100 населени места още са без ток, работата по отстраняването на авариите продължава