В Пловдив започна кампания, която разкрива най-големите митове за гражданския сектор у нас

Юлиана Ончева Последна промяна на 12 август 2020 в 19:52 7752 0

Снимка bbbsbg.org

В Международния ден на младежта, 12 август, Асоциация "Голям брат, Голяма сестра – България" и Фондация "ДА" от Пловдив започнаха кампания за подобряване на разпознаваемостта на гражданския сектор и повишаване на имиджа на неправителствените организации.

Международният ден на младежта се отбелязва вече 20 години в цял свят, а тазгодишното мото на празника е "Младежко участие за глобално действие". Именно по този повод в Пловдив се проведе и кръглата маса „От нас зависи да знаем”.

Събитието събра на едно място над 30 представители на публичния, частния и гражданския сектор.

Форумът провокира дискусия за ролята на гражданските организации и идеите за междусекторно сътрудничество. По време на дискусията бяха обсъдени най-разпространените митове за гражданския сектор в България, които ще бъдат част от онлайн кампания в социалните мрежи през следващите 2 месеца с #ОтНасЗависиДаЗнаем.

В събитието взеха участие представители на гражданския сектор – Движение “Различни, но равни”, Сдружение “ОПУР”, БГ Бъди активен, Български фонд за жените, Зелени балкани, Еди плейграунд, на публичната администрация – Областна администрация Пловдив, Общинско предприятие “Младежки център – Пловдив”, Общинска фондация “Пловдив 2019”, представители на бизнеса – Football Radar, галерия “PLOVEDIV”, Търговско-промишлена камара – Пловдив, както и Общностен център за деца и семейства, ЦСРИ, Български младежки делегати към ООН и активни младежи – доброволци от Асоциация "Голям брат, Голяма сестра – България".

Асоциация "Голям брат, Голяма сестра - България" и Фондация “ДА” са членове на Гражданско обединение “Равни БГ”, което включва 30 сдружения от цялата страна и се бори за подобряване имиджа на гражданския сектор в България. 

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови