Лидл България бе отличена с първо място в 21-то издание на конкурса ПР Приз, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). Наградата бе присъдена в една от най-оспорваните категории – „Корпоративна комуникационна кампания“, за реализираната кампания по повод 10-та годишнина, която веригата отбеляза през 2020 година. В конкурса се състезаваха 84 проекта, разпределени в 17 категории, на 30 вътрешни комуникационни екипи на компании, агенции, медии, неправителствени организации и институции.
„Изключително сме благодарни за това признание. Радваме се, че с комуникацията ни за 10-та годишнина на Лидл България сме успели по интересен и различен начин да разкажем историята зад успеха на Lidl, да представим реалния ефект от дейността на компанията и най-важното – да се обърнем към всички служители, клиенти и партньори на Lidl с може би най-хубавата дума:„Благодарим ви!“, коментира Елица Георгиева, ръководител „Корпоративни комуникации“ на веригата.
По повод своята 10-та годишнина, Лидл България, заедно с комуникационната агенция „ОТ-ДО Консулт“, разгърнаха цялостна комуникационна кампания, с която разказаха за успеха на компанията вече 10 години, какво стои зад него и кое е онова, което отличава веригата и я превръща в любима на българските потребители. Компанията изрази и своята искрена благодарност към всички, съпътствали успеха на Lidl през годините – служителите за тяхната отдаденост и неуморни усилия; клиентите за оказаното доверие и всички нейни партньори.
За 10-та си годишнина Лидл България представи и реалния принос от своята дейност. Компанията възложи на Института по пазарна икономика да изготви цялостна оценка на социално-икономическо въздействие от дейността й върху българската икономика, която нарече „Ефектът Lidl“. Изчисленият съвкупен ефект върху българската икономика възлезе на 1,12 млрд. лв. само за 2019 г.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 107 магазина в 50 града и над 3000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Джендо Джедев
За Деня на победата: Без шествие на 'Безсмъртния полк' и без чествания в редица градове на Русия
СребъренЛок
ГЕРБ, ДПС и БСП саботираха заседанието на временната комисия за ''Турски поток''
Джендо Джедев
Започна делото срещу Тръмп. ''Той постоянно лъже'', казват прокурорите. На живо от процеса предава в. Ню Йорк Таймс (линк)
alfakentavur
Американските оръжия за ВСУ вече чакат в складове в Полша и Унгария