От началото на годината на жп прелези са станали 20 инцидента с 4 жертви и 7 ранени. Повечето от катастрофите са по вина на водачите на автомобили, които пресичат релсите дори при спуснати бариери и включена сигнализация.
Това съобщи главният ревизор по безопасността в Национална компания „Железопътна инфраструктура” Бисер Минчев по Нова тв. Той обясни, че каква точно да бъде предупредителната система на прелезите е определено от наредба. Рестрикциите са свързани най-вече със степента на натовареност на даденото съоръжение.
Бариерите не са цели, за да може неправомерно навлезлите в прелез автомобили да пресекат релсите преди да бъдат пометени от приближаващ влак, обясни експертът. По думите не е добре на прелеза да има пазач.
Според Минчев шофьорите ще станат по-дисциплинирани, ако се въведат по-строг санкции за нарушителите.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
15914
1
24.09 2018 в 10:56
Предлагам нищо да не се променя.
Последни коментари
Gavrilov
Ще се замеряме с комисии: ГЕРБ предлага НС да разследва и корупция по времето на кабинета 'Петков'
Moirae
Ще се замеряме с комисии: ГЕРБ предлага НС да разследва и корупция по времето на кабинета 'Петков'
nms
ПП-ДБ искат комисия за пътната карта и ''Турски поток''
Анализи
Ще се замеряме с комисии: ГЕРБ предлага НС да разследва и корупция по времето на кабинета 'Петков'
alfakentavur
Радев разкритикува лимитирания избор за служебен премиер