СЕМ иска по-нисък звук за телевизионните реклами

Последна промяна на 11 август 2012 в 17:36 2522 1

Георги Лозанов, председател на СЕМ. Снимка: БГНЕС
Георги Лозанов, председател на СЕМ. Снимка: БГНЕС

 

Телевизионните реклами да бъдат с намален и по-нормален звук, предлага Съветът за електронни медии (СЕМ), съобщи БНТ.

Очаква се подобно ограничение да бъде записано в Закона за радиото и телевизията и да бъде гласувано през есента от парламента. Все още обаче не са готови конкретните текстове.

Председателят на СЕМ Георги Лозанов обясни, че са постъпили много жалби и много оплаквания от зрители, особено от по-възрастното поколение, за които това е по-болезнено.

"Вярвате или не, никой няма интерес от влудяващо силните реклами. Вместо да привлича вниманието на потенциални купувачи, шокиращият звук ни кара не да си купим точно този шампоан или прах за пране, а просто да сменим канала", коментира Лозанов.

София Пенева, член на Асоциацията на рекламните агенции, коментира, че рекламодателите не искат да дразнят потребителите, просто подават рекламите с изискванията на конкретните медии.

Според нея обаче трябва да има саморегулация, а не ограничения в закона.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови