Телевизионните реклами да бъдат с намален и по-нормален звук, предлага Съветът за електронни медии (СЕМ), съобщи БНТ.
Очаква се подобно ограничение да бъде записано в Закона за радиото и телевизията и да бъде гласувано през есента от парламента. Все още обаче не са готови конкретните текстове.
Председателят на СЕМ Георги Лозанов обясни, че са постъпили много жалби и много оплаквания от зрители, особено от по-възрастното поколение, за които това е по-болезнено.
"Вярвате или не, никой няма интерес от влудяващо силните реклами. Вместо да привлича вниманието на потенциални купувачи, шокиращият звук ни кара не да си купим точно този шампоан или прах за пране, а просто да сменим канала", коментира Лозанов.
София Пенева, член на Асоциацията на рекламните агенции, коментира, че рекламодателите не искат да дразнят потребителите, просто подават рекламите с изискванията на конкретните медии.
Според нея обаче трябва да има саморегулация, а не ограничения в закона.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
11.08 2012 в 22:13
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
user4eto
Борисов се отрече от бъдеща сглобка с ПП-ДБ
Джендо Джедев
Борисов се отрече от бъдеща сглобка с ПП-ДБ
Constanza
Ще съградим съкрушителна военна сила, заяви сестрата на Ким Чен-ун
Constanza
Борисов се отрече от бъдеща сглобка с ПП-ДБ
Bad Horse
Сенатът на САЩ одобри помощта за Украйна, Израел и Тайван