Фейсбук обяви, че планира да скрива подвеждащите шокиращи заглавия, които целят да привлекат вниманието на читателя с единствената цел той да кликне на линка. Мотивът е, че подобни дразнещи заглавия отблъскват потребителите от социалната мрежа, пише в. "The New York Times".
В момента потребителите на Фейсбук са общо 1.71 милиарда души.
От днес Фейсбук ще класифицират заглавия от типа на "Когато тя погледна под дивана и видя това... аз бях шокиран" като "clickbait", т.е. заглавия, които крият информация или подвеждат с единствената цел човек да кликне. Попаднали в тази категория, заглавията няма да се появяват толкова често на стените на потребителите.
"Искаме да се публикува съдържание, което интересува хората и мислим, че хората се интересуват от заглавия, които са много по-разбираеми", каза Адам Мосери, вицепрезидент на компанията.
От известно време Фейсбук работи за поддържането на такова съдържание за потребителите, което ги кара да се чувстват щастливи и, съответно, да прекарват повече време в социалната мрежа.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Последни коментари
случайно прочетох
Дежавю: Работници удрят жълтите павета с чук
случайно прочетох
Ето как изглежда Невски след парти на абитуриенти (снимки)
rokqrp
Ето как изглежда Невски след парти на абитуриенти (снимки)
craghack
Дежавю: Работници удрят жълтите павета с чук
sidnikam
Инфлацията продължава да пречи на България да влезе в еврозоната
случайно прочетох
СОС дава на СДВР незаконно сметище за паркинг за отнети коли