Европейският шеф на Google се извини, след като реклами от големи компании и правителствени агенции се появиха до екстремистко съдържание в YouTube, предава Би Би Си.
След като Mark and Spencer изтеглиха онлайн рекламите си заради проблема, както направиха Audi, Кралската банка на Шотландия и L'Oreal, Матю Бритин обеща фирмената политика да бъде преразгледана.
Рекламите не само излизат до неподходящо съдържание, но и генерират приходи за човека, който е качил въпросното видео. Така компаниите могат неволно да подпомагат екстремисти.
Проблемите пред Google са два: да идентифицират и отстранят нелегалното съдържание и да отсеят легалното, което не е подходящо за реклами. Това ще се случи с използването на умни технологии и сигнали от потребители.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
4I4ATA
Исторически парк или държава в държавата, на която самата държава не обръща внимание
alfakentavur
След 4 ч. дебат за промените по Патриарха: Трайков не иска да е кмет на дупката на геврека, от която хората са си тръгнали
Бешката
След 4 ч. дебат за промените по Патриарха: Трайков не иска да е кмет на дупката на геврека, от която хората са си тръгнали
Mateevk
Гнусно! Училище връзва пионерски връзки на деца. Депутат от ГЕРБ гледа от първия ред (видео)