Българските потребители прекалено дълго и търпеливо се примиряваха с „двойния стандарт“. Преди две години проучване категорично доказа разлики в съдържанието на продукти у нас и в чужбина. Сред примерите са: повече вода в месни произведения, по-малко какао в шоколадови десерти, по-малко кофеин в една и съща марка кафе, повишено количество захар в много продукти и пр. Като най-притеснителни се оказаха съставите на детски пюрета - разликите в процентното съдържание на мазнини и протеин се разминаваха съществено.
Усещането за разлика в стандартите на продуктите, дори и сред детските, предизвика инициатива за промяна на европейското законодателство, за недопускане на двоен стандарт в продуктите.
Lidl е верига в България, която няма нужда от законови мерки, за да гарантира високо качество и недопускане на двоен стандарт в своите продукти, категорични са от компанията. Инструментът за това са нейните собствените марки, които са с едно и също качеството на продукта във всичките 30 държави, в които веригата оперира.
Гарант за качество
Използването на собствени марки е похват, използван много сфери на бизнеса, не само в хранителния сектор. При разработването на собствените марки, Lidl осъществява пълен контрол върху целия процес и гарантира прецизност в подбора на доставчици и суровини и качеството на крайния продукт.
Стремежът на компанията към безкомпромисно качество я превръща във верига с много висок дял собствени марки в асортимента си – от 2500 продукта от постоянния асортимент, 1900 са от собствени марки, а на годишна база, заедно с аукционните продукти, броят на предлаганите артикули надхвърля 5000, голяма част от които също са собствени марки.
В контекста на собствените марки, основните приоритети на веригата могат да се обобщят съвсем накратко:
• да осигури безкомпромисно качество
• да гарантира оптимално съотношение между качество и цена.
• да отговори на клиентските очаквания
Любими продукти
Проведено в началото на годината мащабно проучване валидира собствените марки по отношение на качество и вкус сред потребителите. Изследването обхваща 199 продукта от 24 собствени марки и показва следното:
• 86% от тествалите са одобрили вкуса на собствените марки
• 82% са потвърдили качеството им
• 81% биха ги препоръчали на своите близки.
Предварителната селекция само на сертифицирани доставчици на продукти, одитирането на производствения процес, лабораторните анализи и непрекъснатите иновации гарантират на продуктите собствени марки на компанията високо качество.
Това е и една от основните причини те да са предпочитани от потребителите, а именно качеството е онова, което превръща един магазин във верига от любими продукти за любими хора.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
77927
5
05.11 2019 в 07:59
23293
4
05.11 2019 в 00:36
Но и вие не ни излагайте с тия безумни фрази. Пращайте текстовете - имаме преводачи от рекламен, на човешки български.
23293
3
05.11 2019 в 00:26
Сега, откъде и защо у нас възникна "офисен български" е трета история, но защо скъпо платените ви "имидж райтери" пишат глупости, като художниците, които отрязаха кръстовете от черквите ...
Пичове, нормалните хора вкъщи не говорят така. А съвсем нормалните хора и не мислят така. Ако искате да влезете под кожата на нормалните - забравете безобразния си английски акцент. Речникът на Вазов, примерно, включва 30 000 думи, и само 5% турцизми. Вашите рекламисти използват 80% американизми.
А тука е България.
3811
2
04.11 2019 в 23:41
5784
1
04.11 2019 в 14:18
Последни коментари
4I4ATA
Исторически парк или държава в държавата, на която самата държава не обръща внимание
alfakentavur
След 4 ч. дебат за промените по Патриарха: Трайков не иска да е кмет на дупката на геврека, от която хората са си тръгнали
Бешката
След 4 ч. дебат за промените по Патриарха: Трайков не иска да е кмет на дупката на геврека, от която хората са си тръгнали
Mateevk
Гнусно! Училище връзва пионерски връзки на деца. Депутат от ГЕРБ гледа от първия ред (видео)
alcom4
Русия започна масирано настъпление в Харковска област