България ще даде над 3.7 милиона евро за реклама на лютеницата и традиционни български консерви и сладка в Русия и Обединените арабски емирства (ОАЕ), съобщиха от Държавен фонд "Земеделие" (ДФЗ).
ДФЗ и Съюзът на преработвателите на плодове и зеленчуци в България (СППЗБ) подписаха днес договор за реклама на български продукти по схемата „Промоционални програми”.
Общата стойност на проекта е 3 759 660 евро, като половината от средствата са осигурени от Европейския съюз - 1 879 830 евро, 30% са национално съфинансиране - 1 127 898 евро, а 20% идват от съюза на производителите - 751 932 евро.
Организацията спечели финансиране по подобен проект и през есента на 2011 г. на същата стойност.
Новата програмата е тригодишна и е под надслов „Освободете европейския вкус” и има за цел цели да увеличи потреблението на лютеница, консервирани домати, печени зеленчуци, конфитюр от рози и шипков мармалад в Русия и ОАЕ, уточниха от ДФЗ.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
28.07 2014 в 20:30
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
28.07 2014 в 16:47
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
28.07 2014 в 16:31
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
nms
Благоевград похарчи половин милион за нови лампи, но няма стълбове, на които да ги монтира
Dankata
Блинкен: Дори СССР не произвеждаше толкова бързо оръжия, колкото Русия в момента
Читателка
Премиерът спря решението за частна детска болница. Здравната министърка може да бъде уволнена
PaulPierce
Премиерът спря решението за частна детска болница. Здравната министърка може да бъде уволнена
Moirae
ПП-ДБ ще даде на прокуратурата и ДАНС решението за създаване на частна детска болница
Moirae
Инвеститорът на частната детска болница се отказа, ще смени името ѝ
Адвокат Джон
Програмата 'изпиране' беше подменена с 'оцапване на опонента'