Бразилския футболен клуб показа невероятна изобретателност в намирането на спонсори. Флуминенсе де Фейра от четвърто ниво смени номерата на фланелките си с цени от верига супермаркети, съобщава "Билд".
Акцията стана част от рекламната кампания на магазини, която сключи спонсорски договор с клуба. Номерът на всеки играч показваше цената на стоката в местна валута. Отдолу пък бяха написани имената на продуктите.
Пионерският рекламен подход беше демонстриран в контрола преди старта на първенство, което започва на 21 май. Миналата година тимът стигна плейоф за влизане в по-горна група, но го изгуби.
Идеята е прекрасна и може да бъде копирана от българските отбори от по-ниските дивизии, които и без това се чудят всеки ден как да оцелеят.




























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
София планира ''пълна промяна'' в градския транспорт през 2026, пари за увеличение на заплати няма
Радев: Ще изляза със свой политически проект, когато най-малко го очаквате
Концерт набързо, хореография по график - как преминават протестите на Делян Пеевски из страната
Концерт набързо, хореография по график - как преминават протестите на Делян Пеевски из страната