Европейският шеф на Google се извини, след като реклами от големи компании и правителствени агенции се появиха до екстремистко съдържание в YouTube, предава Би Би Си.
След като Mark and Spencer изтеглиха онлайн рекламите си заради проблема, както направиха Audi, Кралската банка на Шотландия и L'Oreal, Матю Бритин обеща фирмената политика да бъде преразгледана.
Рекламите не само излизат до неподходящо съдържание, но и генерират приходи за човека, който е качил въпросното видео. Така компаниите могат неволно да подпомагат екстремисти.
Проблемите пред Google са два: да идентифицират и отстранят нелегалното съдържание и да отсеят легалното, което не е подходящо за реклами. Това ще се случи с използването на умни технологии и сигнали от потребители.



























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Кремъл щастлив, че Тръмп не го смята вече за пряка заплаха
София е в топ 5 за евтин туризъм на канадски портал
Манол Глишев: Днешните протестиращи са хора, които не се задоволяват с малко (видео)
Ню Йорк Таймс: Зеленски отслаби надзорниците в държавните компании и създаде условия за корупция