Фейсбук, Туитър, Ютуб, Майкрософт и Европейската комисия представиха нов кодекс на поведението, който има за цел да премахне от интернет речта на омразата.
Работата между компаниите и институцията започва веднага. От информацията за сътрудничеството, публикувана в сайта на ЕК, става ясно, че технологичните гиганти ще се разправят с речта на омразата за по-малко от 24 часа.
Социалните мрежи до момента са прокламирали свобода на словото и рядко са триели ксенофобско и расистко изказване на потребители. Много по-стегнати са правилата за авторското право в мрежата.
Подобни промени започнаха да идват заедно с терористичните организации като "Ислямска държава". В средата на 2015 г. Туитър изтри 125,000 акаунта, свързани с екстремистите.
През септември миналата година Фейсбук пък започна работа с германското правителство именно срещу речта на омразата, а няколко месеца по-късно към тях се присъединиха Гугъл и Туитър.
Компаниите и ЕК ще имат и тежката задача да открият тънката граница между незаконната реч на омразата в мрежата и цензурата. За това са създадени екипи от хора, които ще преценяват кое съдържание ще се трие и кое не.


























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
69994
5
01.06 2016 в 15:39
ТОЧНО...виж в “русофилския“ дневник, голяма борба с/у “омразата“ пада там...:)))
83927
4
01.06 2016 в 15:22
20847
3
01.06 2016 в 15:16
Бебе с рядко заболяване бе излекувано в АСК УМБАЛ Токуда
Когато па.., когато па...: Кметът на Ботевград забрани менте протеста на Пеевски
Ловна хижа на Чаушеску е обявена за продан. Началната цена е 1 млн. евро
Световната банка ще помага на България за по-ефективна жп инфраструктура
Радев: Ще изляза със свой политически проект, когато най-малко го очаквате