Над 100 жалби са подали клиенти на "Топлофикация" София за месец при тримата омбудсмани на дружеството. 62 от сигналите са подадени писмено, а 40 са устни.
Повечето от жалбите са свързани с несъгласие с изравнителните сметки за парно и топла вода, каза един от тримата обществени посредници Деан Дянков, цитиран от БНР.
Преди да стигнат нещата до фактуриране от страна на „Топлофикация“, изравнителната сметка е трябвало да бъде възразена в топлинния счетоводител. И при положение, че абонатът не го е направил, нещата стават по-сложни, обясни Дянков. По думите му обаче могат да се намерят решения.
До края на тази седмица ще е готов и сайтът на омбудманите на столичната топлофикация.




























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Кремъл щастлив, че Тръмп не го смята вече за пряка заплаха
София е в топ 5 за евтин туризъм на канадски портал
Манол Глишев: Днешните протестиращи са хора, които не се задоволяват с малко (видео)
Ню Йорк Таймс: Зеленски отслаби надзорниците в държавните компании и създаде условия за корупция