![БНБ](http://i2.offnews.bg/events/2024/06/15/824801/phpxqastp_559x345.jpg)
Над 100 жалби са подали клиенти на "Топлофикация" София за месец при тримата омбудсмани на дружеството. 62 от сигналите са подадени писмено, а 40 са устни.
Повечето от жалбите са свързани с несъгласие с изравнителните сметки за парно и топла вода, каза един от тримата обществени посредници Деан Дянков, цитиран от БНР.
Преди да стигнат нещата до фактуриране от страна на „Топлофикация“, изравнителната сметка е трябвало да бъде възразена в топлинния счетоводител. И при положение, че абонатът не го е направил, нещата стават по-сложни, обясни Дянков. По думите му обаче могат да се намерят решения.
До края на тази седмица ще е готов и сайтът на омбудманите на столичната топлофикация.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Telluris Malus
Путин: В Украйна се бият близо 700 000 руснаци
ПР
Путин: В Украйна се бият близо 700 000 руснаци
alfakentavur
Националният съвет на БСП решава кой ще замества Нинова до прекия избор за лидер
Telluris Malus
Националният съвет на БСП решава кой ще замества Нинова до прекия избор за лидер