С 2 млн. лева европейски пари Министерството на туризма ще рекламира 50 малко известни български обекта.
Това съобщи пред журналисти министър Николина Ангелкова.
Целта е да се открият обекти, които са на една ръка разстояние, но досега са оставали незабелязани, обясни Ангелкова.
От министерството се надяват с посещенията на тези обекти да се компенсира спада на руски и украиснки туристи.
Средствата за комуникационната кампания, която ще рекламира обектите, са по Оперативна програма „Регионално развитие“.
Проектът е одобрен през октомври миналата година и трябва да буде завършен за 10 месеца.
В рамките на проекта ще бъдат заснети 50 рекламни клипа, ще се излъчват реклами по националните телевизии, ще бъдат пуснати реклами в печатни издания и т.н. Предвижда се създаване и на интернет сайт, където да се помести информация за всеки обект, като ще има и място за коментари ор български туристи.
Аглекова обясни, че този проект е наследен, но дейностите по него са били забавени и затова сега трябва да се работи по-бързо по реализирането му.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
27.01 2015 в 10:06
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
26.01 2015 в 23:50
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
26.01 2015 в 23:39
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
26.01 2015 в 22:27
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
Козин Човков
Правителството смени 6-има областни управители. Сред тях и на София
Един друг
Шефът на НЗОК ще съди Лена Бориславова
Един друг
Валя Войкова става оперативен директор на Euronews Bulgaria
нещото
Пътят до атентата в Света Неделя: Платените от Москва терористи на БКП. Лекция на проф. Вили Лилков - част I
user4eto
МВР получава 20 млн. лв. за ремонт на сградите си. Одобрени са разходи в още 24 ведомства