Туристическото министерство се похвали с 442 млн. гледания на рекламите за България

OFFNews 07 декември 2015 в 14:45 3250 5

От март до октомври тази година рекламните клипове на България по Eurosport, Discovery, Euronews и National Geographic са били излъчени 2 074 пъти и са достигнали близо 442 млн. гледания.

Това показа отчета на екипа към Министерство на туризма за изпълнение на проекта, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007 – 2013 г.

Кампанията е струвала 3 млн. евро и е финансирана по оперативна програма „Регионално развитие“. Тя се проведе на 3 вълни, като всяка от тях продължаваше средно по около 8 седмици със средно по три излъчвания дневно.

За да се стартира максимално бързо, са използвани вече съществуващи клипове, адаптирани за кампанията, съобщиха още през март от министерстовто.

Изпълнението на проекта през годините е било забавено, като в началото на 2015 г. от министерството са ускори всички процедури, за да не се стигне до загуба на европейско финансиране.

Клиповете, които се излъчваха по четирите телевизии са с продължителност 30 сек. и са в два варианта – един имиджов спот и един с акцент върху културно-историческия туризъм. Те са на немски, френски, английски, руски, испански и български език. Рекламите са излъчвани в праймтайма на телевизиите, вечер и в сутрешните емисии.

От туристическото министерство заявяват, че през април тази година заради рекламната кампания страната ни беше избрана и за най-желаната дестинации за туризъм в Европа за зрителите на Discovery Channel.

В рамките на сключените договори бе договорено, освен излъчването на рекламните клипове, страната ни да бъде посетена от снимачни екипи на телевизионните канали за заснемане и излъчване на репортажи.

Екип на Euronews посети страната ни и засне предаване LeMag за арт фестивала в Созопол – Аполония. Екипът на Eurosport засне пет репортажа (Sport Trips) за възможностите за практикуване на различни спортове у нас, а National Geographic произведоха клип с тематична насоченост към природните забележителности, с които страната ни разполага.

На официалните портали на телевизионните канали също бяха поместени реклами - имиджови статични и pre-roll банери.

Излъчванията на имиджовите клипове на България се финансират по проект „Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали“.

Изпълнението на проекта през годините е било забавено, като в началото на календарната година екипът на Министерството на туризма ускори всички процедури, за да не се стигне до загуба на европейско финансиране.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови