Експерти: Логото не води туристи, да спрем с негативизма

OFFNews 17 април 2016 в 10:09 7304 11

В нито една страна никой турист не отива заради нейното лого. 

Това обяви Боян Дуранкев, преподавател по маркетинг в УНСС, по бТВ. Той е и член на деветчленното жури, което трябва да избера от седем графични визии за ново лого на България. Сегашното лого на страната беше избрано само преди 3 години и за него бяха похарчени 1,4 млн. лв. Според Дранкев не е нужно толкова скоро да сменяме наложилото се вече лого на България.

И според председателя на Българската хотелска и ресторантьорска организация Благой Рагин логото не е от особено значение за ръста на туризма. Той призова да преборим негативизма и да правим позитивна реклама на държавата си. Според Рагин символите на различните видове туризъм у нас – културен, ски, спа и морски, са различни.

Д-р Александър Христов, преподавател по пиар в НБУ, обяви, че няма лого , което да може да удвои туристите по повод факта, че при избора на предишното лого политици обещаха двоен ръст на туристите. „Зад всяко лого трябва да стои някакво послание. Важно е какво иска да каже страната ни, важни са асоциациите, които предизвикват”, допълни д-р Христов.

И според него не е хубаво често да се мени графичното изображение, с което представяме страната си.

Анкета

резултати
Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

 
X

Да помогнем на украинските деца!