
Фейсбук обяви, че планира да скрива подвеждащите шокиращи заглавия, които целят да привлекат вниманието на читателя с единствената цел той да кликне на линка. Мотивът е, че подобни дразнещи заглавия отблъскват потребителите от социалната мрежа, пише в. "The New York Times".
В момента потребителите на Фейсбук са общо 1.71 милиарда души.
От днес Фейсбук ще класифицират заглавия от типа на "Когато тя погледна под дивана и видя това... аз бях шокиран" като "clickbait", т.е. заглавия, които крият информация или подвеждат с единствената цел човек да кликне. Попаднали в тази категория, заглавията няма да се появяват толкова често на стените на потребителите.
"Искаме да се публикува съдържание, което интересува хората и мислим, че хората се интересуват от заглавия, които са много по-разбираеми", каза Адам Мосери, вицепрезидент на компанията.
От известно време Фейсбук работи за поддържането на такова съдържание за потребителите, което ги кара да се чувстват щастливи и, съответно, да прекарват повече време в социалната мрежа.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Огнеборци от Турция помагат за гасенето на пожара в Ямболско
Стела Николова от ДБ пита Киселова: Колко калории има в салатата и щруделите в депутатския стол
Йотова: България е готова за жена президент. Българките сме много корави
Денков: Ако просто закрием КПК, по тази логика следва да закрием и прокуратурата
Тайланд и Камбоджа бързат да се помирят, след като Тръмп им сви перките
Костадинов: Бяхме с Флора в Гърция и пяхме песни на лодка, за да снимаме клип. Аз спах с възглавницата в хотела