Фейсбук обяви, че планира да скрива подвеждащите шокиращи заглавия, които целят да привлекат вниманието на читателя с единствената цел той да кликне на линка. Мотивът е, че подобни дразнещи заглавия отблъскват потребителите от социалната мрежа, пише в. "The New York Times".
В момента потребителите на Фейсбук са общо 1.71 милиарда души.
От днес Фейсбук ще класифицират заглавия от типа на "Когато тя погледна под дивана и видя това... аз бях шокиран" като "clickbait", т.е. заглавия, които крият информация или подвеждат с единствената цел човек да кликне. Попаднали в тази категория, заглавията няма да се появяват толкова често на стените на потребителите.
"Искаме да се публикува съдържание, което интересува хората и мислим, че хората се интересуват от заглавия, които са много по-разбираеми", каза Адам Мосери, вицепрезидент на компанията.
От известно време Фейсбук работи за поддържането на такова съдържание за потребителите, което ги кара да се чувстват щастливи и, съответно, да прекарват повече време в социалната мрежа.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Последни коментари
Джендо Джедев
Миньори и енергетици на протест: Либерализацията на цените да се отложи с 3 години
Mateevk
Миньори и енергетици на протест: Либерализацията на цените да се отложи с 3 години
случайно прочетох
Чиновничка във Варна получила 400 000 лв. за заплати за 8-те години след края на проект
Mateevk
Чиновничка във Варна получила 400 000 лв. за заплати за 8-те години след края на проект
230 млрд баксов
Те казват, те обещават. ДПС се похвали как Пеевски и Борисов работят в тандем
мнение от IP
''Синя България може да бъде дясното лекарство''