Единствено с приходите от винетки можем да финансираме строителството на пътища в страната. Колкото повече средства събираме, толкова повече ще можем да инвестираме, затова се опитваме да въведем по-справедливия модел - да се заплаща такса за изминат километър.
Това заяви в Ямбол министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова.
Създават се грешни очаквания в обществото, че ще се връщат пари от сегашната цена на винетките или че няма да бъдат валидни. Делото за винетките не касае тяхната цена, а процедурата по приемането на наредбата за тарифата, категорична е Павлова.
Изграждането на АМ „Тракия“ и обновяването на пътната инфраструктура промени драстично тази част на България само за няколко години и като размер на БВП, и възможностите за заетост, каза министърът на регионалното развитие на Международния икономически форум Ямбол 2016 „Един град – много възможности“.





























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
19277
3
21.06 2016 в 00:28
поне да плати подкуп на некоя гнила ябълка - изваждане
а не само събиране
19249
1
20.06 2016 в 20:52
Тайно ''окръжно'' и скандал заради премахването на езиковите паралелки
Йотова: Европейската комисия предложи най-рисковия бюджет за следващите седем години
Вигенин: България трябва да се бори за справедлив и социален европейски бюджет
Вигенин: България трябва да се бори за справедлив и социален европейски бюджет
Заместник помощник държавният секретар на САЩ Кристофър Смит срещна в София Бойко Борисов и ДПС
Пеевски ще прати провокатори на собствените си протести, предупреждава БОЕЦ
Тръмп изрази опасения за мегасделката между Netflix и Warner Bros. за $72 млрд.