Българският глас на Брок от анимацията "Покемон": Pokemon Go граничи с малоумието

Николаос Цитиридис 25 юли 2016 в 14:58 14995 2

Снимка Булфото

Александър Воронов през 2011 г. с Икар за златен глас за дублаж. До него: Брок - анимационният герой, който Воронов озвучава в Покемон

Дори да не сте фен, дори да не я играете, то вероятно вече знаете повече от необходимото за играта Pokemon Go. Вдъхновена от хитовата японска анимация "Покемон", играта създава виртуална реалност, в която вие хващате покемони и се опитвате да "уловите всичките".

Pokemon Go съвсем не е нова мания сред децата и младежите.

Излъчването на анимацията "Покемон" у нас започва през ноември 2001 година и се излъчва по Нова телевизия. Едва ли има фен на поредицата, който да не си тананика с кеф началната мелодия.

"Покемон" разказва за приключенията на трима приятели - Аш, Брок и Мисти. Заедно те се опитват да станат най-добрите покемон треньори, а по пътя им се изпречват всякакви трудности.

Актьорът Александър Воронов е човекът, който стои зад гласа на Брок - верният приятел на Аш, който незнайно защо винаги е със затворени очи.

Друга негова характерна черта е, че се влюбва в ново момиче почти всеки епизод, а най-често любовта му е обречена на провал.

Александър Воронов е озвучил над 300 епизода на "Покемон" и освен като Брок, той е бил и гласът на Джеймс от екип "Ракета" - злодеите в поредицата.

17 години след излъчването на първия епизод у нас, Воронов описва манията по Pokemon Go като "граничеща с малоумието".

"Наскоро разбрах, че дори вече има смъртни случаи заради тази игра. Не го разбирам", коментира Воронов пред OFFNews.

"Ако не беше Pokemon Go, щеше да бъде друго. Бизнесмените виждат възможност и я улавят. Преди "Покемон", помня в Германия манията по Алф. След това имаше Ю-Ги-О и някакви пумпали (анимацията "Бейблейд" - бел. ред.)", каза Воронов.

Актьорът добре си спомня, че "Покемон" не е било анимация само за деца, но и за родители, разказа ни той.

И така, започнала като игра за GameBoy през 1995 г., манията "Покемон" се завръща над 20 години по-късно по същия начин, но за смартфон.

Дали ще се развие и ще придобие още по-големи мащаби само времето ще покаже. Тенденциите показват, че бизнесът и компаниите гледат да изстискат до последно всичко, когато става въпрос за фенщина, така че дори игрален филм с покемони може да стои на дневен ред, а до тогава - продължавайте с опитите да ги "уловите всичките".

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови