10 причини защо да рекламирате във Facebook

30 юли 2013 в 11:55 2119 2

Допълнение към теорията на Дарвин
Допълнение към теорията на Дарвин

Борислав Айтов

В този материал са посочени 10 причини, показващи силата на facebook маркетинга, така че смело да вземете решение за присъствие на бизнеса ви в социалната мрежа, а за тези, които вече рекламират там – защо е хубаво да увеличат бюджета си.

За реклама във Фейсбук има няколко възможности:

Банери встрани

Вашия уебсайт

Вашата фен страница

Постовете на вашата фен страница

Събития

1.  Инвестицията в социалната мрежа facebook, когато говорим за развитие на вашата бизнес фен страница, остава полезна за бранда ви и във времето. Ако рекламирате един месец с банер в сайт, когато кампанията приключи – определено ще имате спад. Но ако за един месец инвестирате бюджет за да увеличите феновете си с 5000 активни потребители, харесали страницата ви – това ще се отрази и в бъдеще.

2. Съотношението цена – ефективност е много ключов фактор. С изключително полезната функция за прецизно таргетиране на аудиторията ви всеки бюджет, изразходван за facebook реклама, ще има максимална преднина и ще ви е в пъти по-полезен, отколкото ако бъде отклонен към друга медия.

3. Таргетиране – задайте кампанията си пред подходящата възраст, местоположение, пол, хоби и интереси и ще имате неминуем успех.

4. Непрестанното подобрение на facebook. Там работят изключително умни хора, които непрекъснато подобряват мрежата и имат наистина големи планове за бъдещето. Останалите социални мрежи няма как да достигнат такава степен на развитие, поради простата причина, че хората нямат нужда от две подобни неща. По-добре е да изпреварите конкуренцията сега с качествено присъствие на вашия бранд.

5. Анализите - изготвят се от facebook и няма как фирмата, която ви обслужва, да ви излъже за постигнатото, а ако сами управлявате рекламата си, следите непрекъснато дали тя ви е полезна или не и какво трябва да промените, за да ви носи дивиденти.

6. Ако съдържанието, което публикувате във вашата бизнес фен страница, е привлекателно и добре поднесено, вашите фенове ще подпомогнат кампанията ви, защото ще открият себе си в някои от публикациите ви, които ще сподлеят на стената си и то ще се покаже на част от приятелите им. Всички знаем, че най-силната реклама е когато някой близък до нас човек ни препоръча нещо.

7. Достигате до хората с мобилни устройства, повечето от тях са платежоспособни. От facebook разрешиха този проблем и това доведе до покачване на акциите им до 32$, което надминава стартовата цена, която много хора обявиха за незаслужено висока.

8. Във вашата фен страница можете да споделяте и останалите си рекламни дейности, за които също сте отделили средства в зависимост от бранша на продукта или услугата ви. Можете да покажете на аудиторията ви снимки от промоции, интересни кадри за кулисите на вашата тв реклма, самата реклама, ПР- материали, които сте публикували в медиите и много други.

9. Можете лесно да правите мониторинг на поведението на вашата конкуренция и да взимате моментални решения как да сте по-интересни от тях.

10. Обратната връзка от вашите клиенти и поддръжане на комуникация с тях. Фен страницата ще се напълни с хора - доволни от продукта/услугата Ви и те ще го изразят на стената Ви, което ще се види и от останалите. За тези пък, които имат забележка или са недоволни - можете да им отделите време и да се извините(реванширате), ако е нужно или обосновете и намерите доводи за подходящ отговор. Хората ще забележат вашата прозрачност и откровеност и това ще ги спечели още повече.

За да имате максимална ефективност от всяко действие в социалната мрежа - доверете се на специалисти /както правят и те, когато имат нужда от вашите услуги/, за да имате повече ефективност – за да имате професионално присъствие, което вашите фенове ще оценят и ще ви се отблагодарят.

За тези, които искат да стартират бизнес - можете да инвестират всичко във facebook реклама вместо да правите сайт, дизайни и презентации - достатъчно е да сте много креативни и да имате качествата да изготвяте ежедневно ангажиращо съдържание.

-------------------

Авторът Борислав Айтов е изпълнителен директор на www.BeShared.bg

 

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!