Миро Найденов даде 100 000 лв. за 13 фена в Туитър

OFFNews 03 август 2012 в 14:44 4603 2

Миро Найденов даде 100 000 лв. за 13 фена в Туитър

Земеделското министерство заделило 100 хил. лв. за популяризиране на Програмата за селските райони (ПСРС) в социалните мрежи и форумите. Това съобщава днес сайтът Отворен парламент, който публикува списък с дейностите по програмата, които трябва да бъдат извършени през 2011 година.

За да бъде популяризирана програмата министерството е заделило 50 хил. лв. без ДДС за създаването на профил в двете най-популярни социални мрежи Twitter и Facebook. В първата група има едва 13 последователи, докато във втората те са 64. Отделно от това други 50 хил. лв. без ДДС са заделени за „публикуване на информация за ПРСР в интернет форуми“.

От текста на документа става ясно, че в министерството ценят високите технологии и бързото развитие на социалните мрежи. „Facebook и Twitter са сред най-глобално развиващите се социални мрежи както в България, така и в цял свят. Редица световни институции използват съвременните социални мрежи като информационни портали за своите продукти“, е записано в план-програмата, като от ведомството се мотивират, че това е най-лесният начин ПРСР да достигне до младите хора.

МЗХ продължава с анализа на влиянието на социалните мрежи, като вписва, че изпълнението на тази обществената поръчка ще включва „разработването и поддържането на подобен тип страница за бърз и пряк достъп до информационни материали на Програмата. Този тип общуване дава и възможност за коментари, както и за обратна връзка с потребителите”.

На посочената от МЗХ страница на Програмата във Facebook, информация се качва от 4-ти март 2012 г. Съдържанието, което генерира страницата, е чрез споделяне на материали основно от няколко външни източника – Агро.БГ, Fermer.BG, информационна агенция „Фокус”, агенция „КРОСС”. Изключително рядко страницата създава свои собствени новини - една от които е съобщението, че Програмата за развитие на селските райони от 4 май 2012г., вече има и Twitter акаунт.

От МЗХ потвърдиха, че през 2012 г. за присъствието на програмата в социалните медиите са одобрени нови 50 000 лв. От там обаче отказват да назоват името на изпълнителя, който е спечелил обществената поръчка за популяризиране на ПРСР.

 

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!