За девети пореден път агенцията на Omnicom Media Group OMD Worldwide бе обявена за най-креативната медийна агенция от Gunn Report for Media, запазвайки лидерско място в класацията от самото й създаване през 2004.
Публикацията The Gunn Report for Media представлява важен измерител за творческия потенциал на медийните агенции, който ги класира спрямо тяхното представяне на водещите рекламни фестивали в света. В допълнение, Gunn Report обяви и клиента на OMD McDonald’s за най-награждавания рекламодател през 2014.
В България OMD се представлява от Optimum Media OMD – част от глобалната верига от 2012 г. От своя страна, сътрудничеството между McDonald’s и Optimum Media OMD на нашия пазар продължава повече от 20 г., което го прави едно от най-дългогодишните партньорства в историята на българската реклама.
„Щастливи сме от това поредно призвание за OMD“, коментира Управителят на Optimum Media OMD г-жа Добринка Стойкова. “Миналата седмица OMD беше обявена за глобална агенция на годината от престижното издание за реклама AdWeek, а сега и Gunn Report потвърждава водещото място на веригата ни в световната реклама. За нас в България 2014 също беше много успешна и приключи с повече от 10 нови клиента и 2 награди от Фестивала на Българската асоциация на комуникационните агенции. И през 2015 г. ще продължим да предоставяме високо качество на услугите си и нестандартни медийни решения за клиентите ни, което вярваме, че ще продължи да ни носи успехи.“
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Червената шапчица
Михаил Миков отива в Левицата за вот 2 в 1
новпрофил
''Синя България'' кани ВМРО да се обединят, но без ченгетата и евразийците
Джендо Джедев
Шефът на ЦРУ: Без военна помощ от САЩ Украйна ще загуби войната още тази година
781000
Шефът на ЦРУ: Без военна помощ от САЩ Украйна ще загуби войната още тази година