Втората холивудска екранизация на Годзила пожъна многомилионни печалби в дните на премиерата си и смаза всякаква конкуренция.
Резултатът от масираната рекламна кампания на филма е красноречив - приходи от почти 200 млн. долара по целия свят.
Само в САЩ печалбите са 93 млн. долара от първите 3 дни прожекции, което е с 20 млн. повече от предварителните сметки.
Страхотният финансов успех вдъхнови продуцентите за продължение, което феновете очакват, че отново ще бъде режисирано от Гарет Едуардс.
В България "Годзила" също е на първо място по приходи от премиерния си уикенд - с 238 000 лева от близо 24 000 продадени билета.
Името Годзила произлиза от смесицата на японските думи "горира", което значи "горила", и "кудзила", което значи "кит".
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Гьорче2
Русия всичко свали, но в Крим Белбек гори
Stoyancho
ПП-ДБ упорстват за извънредното заседание за пенсиите, не позволяват ''игрички с пенсионерите''
dolivo
2300 лева достигна средната заплата в България през март, в София - над 3000
случайно прочетох
Шефът на ''Пирогов'' отново ще се кандидатира за поста