Пиарките на Найденов лапнали парите от туитъра

OFFNews 21 август 2012 в 17:07 6860 5

Министърът на земеделието и храните Мирослав Найденов Снимка: БГНЕС
Министърът на земеделието и храните Мирослав Найденов Снимка: БГНЕС

 

 

50-те хиляди лева, дадени от Министерството на земеделието и храните за изготвянето на Туитър и Фейсбук акаунти, са отишли във фирмата на бивши PR-ки на Агенцията по храните.

Агенцията по храните е пряко подчинена на министъра на земеделието Мирослав Найденов, който е и възложител на поръчката.

Скандалните акаунти, които бяха привлекли едва 3 последователи в Туитър и малко повече във Фейсбук, трябваше да популяризират Програмата за развитие на селските райони (ПРСР). Доскоро обаче беше пълна мистерия кой е взел апетитната сума от 100 000 лева, половината от които бяха за въпросните акаунти, а другата половина – за реклама из форуми.

Щастливите получатели на сумата са две бивши PR-ки на Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ), основали фирмата "КЕЙ ЕМ КОМ" ООД. 25-годишната Кристина Спасова и 24-годишната Лора Димитрова са сключили договора с министерството на Мирослав Найденов на 12 януари т. г., разкри БГНЕС.

Интересен факт е също, че въпросната фирма е учредена само 3 месеца преди подписването на договора – на 26 септември 2011 г. До тази дата Кристина Спасова е работела като старши експерт в "Административно обслужване, връзки с обществеността и инвестиции" в Агенцията по храните.

От МЗХ обаче са категорични, че е проведена тръжна процедура и „КЕЙ ЕМ КОМ“ ООД е спечелила с най-ниска цена.
Пред БГНЕС собственичката на внезапно успялата фирма Кристина Спасова разказва случилото се през своята гледна точка: "Подадохме документи за участие на 1 декември 2011 г. Общата стойност на договора е 47 500 лева без ДДС, а до момента сме получили 15 833,33 лева без ДДС. Работата по изработването на профилите на ПРСР започна в средата на януари 2012 г. Първият етап по изработката им беше обработването на информация за програмата с приблизителен обем от около 20 000 страници. Вторият етап беше техническата изработка на приложенията на страницата, които се довършват и в момента, тъй като датата за официалното представяне на страницата е насрочена за 01.09.2012 г. Към момента страницата във Фейсбук е на 95% готова", казва тя. Целта им е в страницата да има най-малко 1300 активни потребители. За момента обаче феновете са едва 55.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови