148 души са потърсили Комисията за защита на потребителите (КЗП) по време на Великденските празници.
Повечето подадени сигнали са свързани с дефектни стоки. Постъпили са оплаквания и за разминаване между обявена промоционална цена и действително заплатена на касата сума, несъответствие на обявения състав на готова храна за вкъщи и доставената, проблеми с доставчици на съобщителни услуги.
На телефона на потребителя са постъпили и сигнали за проблеми с електрозахранването, качеството на храни, неиздаване на касови бележки, прекъсване на кабелна телевизия и интернет връзка, изтекъл срок на годност на продукти, нередовен обществен транспорт и др.
По постъпилите сигнали от КЗП са извършили проверки и са насочили потребителите към компетентните органи за случаите, в които нямат нужните правомощия.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
демотиватор
Мъжът, намерил Сашко от Перник: Пет минути закъснение и щяхме да го изпуснем
eagle60
Медиана: 600 000 не са решили за кого да гласуват, може коренно да променят резултатите от вота
PaulPierce
ПП-ДБ против ББР да дава безлихвени кредити на държавни служители
Buriata
Симеоновският лифт спря завинаги, няма части за него