"Виваком": Ще решим проблема на 86-годишната жена

Александра Маркарян 26 септември 2013 в 12:20 11139 25

GSM Снимка: Jakub Krechowicz/sxc.hu
GSM Снимка: Jakub Krechowicz/sxc.hu

"Договорът на 86-годишната жена ще бъде прекратен, а тя няма да плаща неустойки заради предсрочното му прекратяване". Това заявиха от "Виваком" за OFFNews в отговор на сигнала, който описахме вчера.

В него се описва как 86-годишната Златка Петрова е била подведена да подпише двугодишен договор с абонаментна месечна такса 9,80 лева. От служителя в офиса на компанията жената не разбрала, че сключва нов договор, а само, че "Виваком" иска да ù подари мобилен телефон. Оттам ù поискали личната карта, за да "регистрират подаръка" и 20 лева над предвидената от нея сума за заплащане на месечната такса за стационарния ù телефон. Жената разбрала какво всъщност се е случило чак у дома. На следващия ден отишла в същия офис - бул. "Ген. Михаил Д. Скобелев" 35, за да поиска прекратяване на новия договор без неустойки в предвидения за това срок. Отказали ù с мотив, че това не е възможно заради подарения ù апарат - ако искала прекратяване, трябвало да плати неустойка, равна на размера на оставащите до изтичането на договора месечни такси.

"Нашето поколение не е свикнало да иска и да иска, особено неща, които не са му нужни или пък да му бъдат в тежест. Със съпруга ми още не сме отделили пари за нова ютия, камо ли за мобилен телефон!", коментира Златка. Вчера тя подаде жалба във "Виваком" с копие до OFFNews.

"Още вчера взехме решение, след като проверихме случая. Факт е, че от наша страна нещата са били точни, но предвид възрастта на жената ще направим жест и ще преустановим процедурата. Договорът ще бъде прекратен, без тя да дължи неустойки, но трябва да върне получения телефон", каза за OFFNews пиарът на компанията Румяна Якимова.

От "Виваком" обясниха още, че са взети подробни обяснения от служителите в магазина на оператора на бул. "Ген. Михаил Д. Скобелев" 35, от които станало ясно, че по-скоро е имало "неразбиране между двете страни".

OFFNews се свърза днес и с близка на възрастната жена, за да провери дали наистина процедурата е задвижена.

"Имах пропуснато повикване от оператор на "Виваком", предполагам, че са се обаждали във връзка с този случай и, ако е така, сигурно скоро ще се свържем, за да задвижим процедурата по прекратяване на договора. Веднага ще върнем и апарата", каза тя.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!