148 души са потърсили Комисията за защита на потребителите (КЗП) по време на Великденските празници.
Повечето подадени сигнали са свързани с дефектни стоки. Постъпили са оплаквания и за разминаване между обявена промоционална цена и действително заплатена на касата сума, несъответствие на обявения състав на готова храна за вкъщи и доставената, проблеми с доставчици на съобщителни услуги.
На телефона на потребителя са постъпили и сигнали за проблеми с електрозахранването, качеството на храни, неиздаване на касови бележки, прекъсване на кабелна телевизия и интернет връзка, изтекъл срок на годност на продукти, нередовен обществен транспорт и др.
По постъпилите сигнали от КЗП са извършили проверки и са насочили потребителите към компетентните органи за случаите, в които нямат нужните правомощия.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
dowag62663
БСП брани кмета на Дупница, прокуратурата била бухалка срещу него
dowag62663
Дежавю: Работници удрят жълтите павета с чук
dowag62663
Антъни Блинкън на изненадващо посещение в Киев
dowag62663
Проф. Рачев: Абитуриентките да не тръгват за бала без чадърче и наметало за голите рамене